کد خبر: ۵۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون عمرانی استاندار کرمان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: خودروهای حامل اتباع غیرمجاز و قاچاق سوخت بخش قابل توجهی از تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کرمان را دارند و هیچ استانی با این معضل مواجه نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: خودروهای حامل اتباع غیرمجاز و قاچاق سوخت بخش قابل توجهی از تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کرمان را دارند و هیچ استانی با این معضل مواجه نیست.

 به گزارش گفتارنو به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در کمیسیون مدیریت اجرایی حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد: استان تمام توان خود را برای کاهش آمار تصادفات و تلفات درون‌‌ و برون شهری به کار گرفته است. رفع نقاط حادثه‌خیز، برنامه‌های آموزشی، علائم راهنمایی و رانندگی و غیره در حد توان استان و با همراهی دستگاه‌های مختلف انجام شد.

وی با تاکید بر این نکته که علت وقوع ۵۰ درصد تلفات، عامل انسانی است، گفت: استان کرمان ۲۳ درصد رشد ترددهای جاده‌ای را طی یک سال گذشته دارد.

موسوی ادامه داد: به نسبت طول راه‌ها و وسعت استان کرمان، همه آنچه در توان داشتیم را بکار گرفتیم و به این لحاظ وضعیت بهتری به استان‌های بالادست خود در میزان وقوع حوادث جاده‌ای داریم.

معاون عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: مقایسه استان کرمان با استان‌های دیگری که به لحاظ وسعت و طول جاده‌ای به اندازه یک شهرستان در استان کرمان هستند، صحیح نیست.

موسوی عنوان کرد: خودروهای حامل قاچاق سوخت و حمل غیرمجاز اتباع خارجی سال گذشته ۶۴ کشته در استان به جای گذاشت، در حالی که هیچ یک از استان‌های کشور با این معضل مواجه نیستند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد راهدارخانه‌ها، پاسگاه‌های بین جاده‌ای، دوربین‌های ثابت ثبت تخلف که حداقل به ۱۰۰ دستگاه نیاز داریم، مسائلی است که در سطح ملی باید پیگیری و اجرایی شوند.

معاون عمرانی استاندار کرمان اضافه کرد: کرمان، استان معدنی است و حمل و نقل خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی استان علاوه بر خسارت و آسیب جاده‌ها، عامل تصادفات نیز هستند.

موسوی گفت: بسیاری از نقاط حادثه‌خیز در استان آشکارسازی و رفع مشکل شدند، محور هفت باغ که جزو محورهای با تصادفات بالا محسوب می‌شد با برنامه‌های ایمنی و تلاش‌های صورت گرفته، شاهد کاهش آمار تصادف و تلفات آن هستیم.

وی اظهار داشت: دوبانده کردن جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز جزو مصوبات سفر داریم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کلاهبرداري با ترفند ارتباط با نيروي ماورايي از شهروند سيرجاني

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

نظارت دامپزشکی کرمان بر کشتار بیش از ۴۱ هزار دام

نگرانی‌ها از کمبود پزشک فوق تخصص در آینده نزدیک در کشور

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکوری‌ها فردا پایان می یابد

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای گرد و خاک در مناطقی از کرمان

دادخدا سالاری به عنوان بازرس کل استان کرمان معرفی شد

اسامی فرآورده های آرایشی غیرمجاز اعلام شد

بزرگ‌ترین گلدان‌های طبیعی جهان در فهرج

یک مقام قضایی: با ترک فعل دستگاههای متولی برخورد می‌شود  

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

پایان زندگی جوان 35 ساله کرمانی بر اثر سقوط در چاه   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

پاییز بی‌باران و خشک در کرمان همچنان ادامه دارد   (۱ نظر)

چرا دلایل رد صلاحیت را با مردم در میان نمی‌گذارید؟ / آنان که دست به رد صلاحیت زده‌اند، صلاحیت تعیین مصالح کشور و سلب صلاحیت از افراد را ندارند / اینک حجت تمام شد   (۱ نظر)

پیش بینی هواشناسی کرمان از وضعیت جوی استان   (۱ نظر)

نتایج انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان کرمان اعلام شد   (۱ نظر)