کد خبر: ۵۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
علی لاریجانی تاکید کرد: قطع به یقین نارضایتی بخش اعظمی از مردم درست است، اگر کارها درست انجام می‌شد، ما دچار این یاس نشده بودیم. اما سوال این است که این یاس چگونه باید جبران شود؟ مردم این آگاهی را دارند و یک گام جلوتر را مشاهده می‌کنند که اگر رای ندهیم، چه مشکلاتی حل می‌شود. آیا دولت در حل مسائل بین‌المللی قوی‌تر شده یا مسائل اقتصادی داخلی بهتر حل می‌شود؟ زمانی که فردی ناتوان‌تر به ریاست جمهوری برسد، قطعا مسائل اقتصادی حل نمی‌شود.

علی لاریجانی تاکید کرد: قطع به یقین نارضایتی بخش اعظمی از مردم درست است، اگر کارها درست انجام می‌شد، ما دچار این یاس نشده بودیم. اما سوال این است که این یاس چگونه باید جبران شود؟ مردم این آگاهی را دارند و یک گام جلوتر را مشاهده می‌کنند که اگر رای ندهیم، چه مشکلاتی حل می‌شود. آیا دولت در حل مسائل بین‌المللی قوی‌تر شده یا مسائل اقتصادی داخلی بهتر حل می‌شود؟ زمانی که فردی ناتوان‌تر به ریاست جمهوری برسد، قطعا مسائل اقتصادی حل نمی‌شود.

به گزارش ایلنا،  علی لاریجانی در نامه‌ای خطاب به مردم ایران نوشت: مردم شریف ایران؛ اگر بخواهیم اصلاحاتی در کشور ایجاد شود، راهی به جز حضور پرشور در انتخابات وجود ندارد

کشورهایی به سمت دیکتاتوری می‌روند که از طریق قهر مردم، یک اقلیتی سوار بر همه امور می‌شوند یا ساختارهای حکومت گاهی کاری می‌کنند که مردم روش اشتباهی را انتخاب کرده و نتوانند حضور پیدا کنند.

 اگر  زمانی یک ساختاری از حکومت اشتباه کرد، مردم باید با حضور خود آن اشتباه را رفع کنند و به حکومت بگویند ما راه خود را متوجه شدیم. رای ندادن مسیری است که کشور را به سمت سلطه اقلیت خواهد برد. اگر اشکالاتی هم وجود دارد، باید با رأی دادن اصلاح شود.

 اگر خدایی ناکرده رای ندادن‌ها شرایط را به سمت یک دیکتاتوری ببرد خسارت بسیار بزرگی است. یک انتخابات پرفروغ، یک سرمایه ملی در کشور است و این مسئله در مراودات بین‌المللی لحاظ می‌شود. نکته مهم دیگر این است که خود نهاد انتخابات را نباید در کشور ضعیف کرد. اگر این نهاد انتخابات ضعیف شد، هم در داخل کشور مشکل‌ساز می‌شود و هم در خارج از کشور.

 با شرکت نکردن در انتخابات، آیا مسائل و مشکلات حل می‌شود؟ اگر دولت در انظار بین‌المللی موجه نباشد در حل مسائل موفق نمی‌شود. ممکن است اشکالات وارد باشد اما عدم شرکت در انتخابات راه حل دقیق آن نبوده و حلّال مشکل نیست.

قطع به یقین نارضایتی بخش اعظمی از مردم درست است، اگر کارها درست انجام می‌شد، ما دچار این یاس نشده بودیم. اما سوال این است که این یاس چگونه باید جبران شود؟ مردم این آگاهی را دارند و یک گام جلوتر را مشاهده می‌کنند که اگر رای ندهیم، چه مشکلاتی حل می‌شود. آیا دولت در حل مسائل بین‌المللی قوی‌تر شده یا مسائل اقتصادی داخلی بهتر حل می‌شود؟ زمانی که فردی ناتوان‌تر به ریاست جمهوری برسد، قطعا مسائل اقتصادی حل نمی‌شود.

اگر ما تلاش کردیم به گونه‌ای در انتخابات رای بدهیم که فرد توانمندتر یا دارای حریت لازم برای احقاق حقوق مردم و اداره کشور به ریاست جمهوری برسد، آن وقت یک گام به اصلاح امور نزدیک‌تر شده‌ایم.

 مردم ایران؛ شما را دعوت می‌کنم ، به فرد با اراده‌ای رای دهید که صاحب یک تفکر باشد و قدرت اجرای آن را داشته باشد. به یک سیاستمدار رای دهید نه یک دانشمند و تفاوت سیاستمدار یا یک دانشمند این است که دانشمند شرایط را توصیف می‌کند اما سیاستمدار تغییر شرایط را دنبال می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

پیش بینی هواشناسی از آخرین وضعیت آب و هوایی در کرمان

اعلام فهرست 11 شعبه اخذ رأی ویژه معلولان در کرمان

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

وبا، میهمان ناخوانده فصل گرما

محدودیت‌های ترافیکی دور دوم انتخابات در کرمان اعلام شد

پس از اعلام نتایج، هر گونه تجمعی بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است

سخنگوی ستاد انتخابات: ساعت 11 شنبه نتیجه نهایی رای‌گیری اعلام خواهد شد

گرمای کم‌سابقه به بخش‌های مختلف شهداد خسارت وارد کرد؛ افزایش تعداد افراد گرمازده

شناسه نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات اعلام شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان: در شهر کرمان، زمین برای واگذاری نداریم

پربازدید ها

علی لاریجانی: اگر فردی ناتوان‌تر به ریاست جمهوری برسد، قطعا مسائل اقتصادی حل نمی‌شود

اگر می‌خواهیم در کشور به جایی برسیم باید مشکلات و اختلافات داخلی خود را حل کنیم

دومین مناظره جلیلی و پزشکیان، ساعت ۲۱:۳۰ امشب

رای مردم حق‌الناس است به تمام عوامل اجرایی بر رعایت حق‌الناس تاکید شده است

مرعشی: باید ایران را در سکوی قهرمانی بنشانیم / برای اصلاح امور و ساختن ایران باشکوه هیچ راهی جز اهمیت دادن به انتخابات وجود ندارد

۸ صبح فردا، پایان مهلت تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری

فرماندار کرمان: شعب ثابت انتخابات در دور دوم تغییری نخواهد داشت

ایران از آن همه ایرانیان است / وضع ناعادلانه کنونی را خطر بار و برای مردم غیر قابل تحمل می‌دانم/ برای ایران روز جمعه ۱۵ تیر به صحنه بیایید و انتخاب کنید

ستاد انتخابات کشور: اخذ رأی با کارت‌های ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست

اعلام فهرست 11 شعبه اخذ رأی ویژه معلولان در کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)

پاییز بی‌باران و خشک در کرمان همچنان ادامه دارد   (۱ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از آئین پرسه شادروان فردوس کاویانی در کرمان   (۱ نظر)

پایان زندگی جوان 35 ساله کرمانی بر اثر سقوط در چاه   (۱ نظر)

چرا دلایل رد صلاحیت را با مردم در میان نمی‌گذارید؟ / آنان که دست به رد صلاحیت زده‌اند، صلاحیت تعیین مصالح کشور و سلب صلاحیت از افراد را ندارند / اینک حجت تمام شد   (۱ نظر)