کد خبر: ۵۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
دیدار صمیمانه رئیس جمهور منتخب ملت با خانواده شهید سلیمانی
ستاد رسمی رییس جمهور منتخب اعلام کرد: مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ملت عصر دیروز جمعه ۲۹ تیر با حضور در منزل سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خانواده‌ی وی دیدار و گفتگو کرد.

ستاد رسمی رییس جمهور منتخب اعلام کرد: مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ملت عصر دیروز جمعه ۲۹ تیر با حضور در منزل سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خانواده‌ی وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش انتخاب، در این دیدار خانواده شهید سلیمانی با اشاره به خدمات حاج قاسم سلیمانی بیان داشتند: شهید سلیمانی تمام عمر خود را برای خدمت به مردم کشورش گذاشت و یک جمله معروف داشتند؛ «جان من و امثال من هزاران بار فدای ملت ایران.» شهید سلیمانی همزمان شخصیتی ملی و امت‌گرا برای جهان اسلام بود و نگاهی فراجناحی داشت و مردم را در دسته بندی یا یک طیف خاصی قرار نمی‌دادند.

خانواده شهید سلیمانی همچنین توجه به جریان مقاومت و ادامه مسیر عزت آفرین سردار دل‌ها را از دیگر مطالبات مردم از دولت جدید دانسته و بیان داشتند: انشاءالله شهدا کمک می‌کنند تا در مسیری که راه خدمت به مردم عزیز است، موفق باشید.

ایجاد وحدت و از بین رفتن شکاف‌ها از دیگر محورهای مطرح شده توسط خانواده شهید سلیمانی در این دیدار بود و اذعان داشتند: این مسئله همیشه بزرگترین آرزوی پدر بزرگوارشان بوده است.

خانواده سیدالشهدای جبهه مقاومت با اشاره به امید ایجاد شده خواستار بهبود وضعیت معیشت مردم در دوره جدید شده و نقش فضای مجازی در توسعه کسب و کار مردم به‌خصوص جوانان را تعیین کننده دانستند و خواستار تسهیل استفاده آحاد جامعه از فضای مجازی شدند.

مسعود پزشکیان نیز در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای شهید سلیمانی در خصوص ایشان گفت: راه شهید حاج قاسم سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود، ایشان نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد. در هیچ یک از پیام‌ها و سخنان ایشان بویی از تفرقه وجود نداشت. اما ما راه را رها کرده و با یکدیگر دعوا می‌کنیم. باید با تأسی به راه و مرام شهید سلیمانی و وحدت، مشکلات کشور را حل کنیم.

ایشان شهید سلیمانی را الگوی مجاهدت و دور کردن حب منصب و مقام از خود دانسته و ابراز امیدواری کردند که در دولت جدید بتوانند با خدمت صادقانه به مردم، شرمنده لطف ایشان در این مدت نشده و در پیشگاه شهیدان سرافراز باشند.

گفتنی است در پایان این دیدار صمیمانه خانواده شهید سردار سلیمانی تابلویی از تصویر سید شهیدان مقاومت را به رسم یادبود به رئیس جمهور منتخب ملت تقدیم کردند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
0
0
دکتر پزشکیان احسنتم. دستمریزاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کلاهبرداري با ترفند ارتباط با نيروي ماورايي از شهروند سيرجاني

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

نظارت دامپزشکی کرمان بر کشتار بیش از ۴۱ هزار دام

نگرانی‌ها از کمبود پزشک فوق تخصص در آینده نزدیک در کشور

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکوری‌ها فردا پایان می یابد

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای گرد و خاک در مناطقی از کرمان

دادخدا سالاری به عنوان بازرس کل استان کرمان معرفی شد

اسامی فرآورده های آرایشی غیرمجاز اعلام شد

بزرگ‌ترین گلدان‌های طبیعی جهان در فهرج

یک مقام قضایی: با ترک فعل دستگاههای متولی برخورد می‌شود  

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

پایان زندگی جوان 35 ساله کرمانی بر اثر سقوط در چاه   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

پاییز بی‌باران و خشک در کرمان همچنان ادامه دارد   (۱ نظر)

چرا دلایل رد صلاحیت را با مردم در میان نمی‌گذارید؟ / آنان که دست به رد صلاحیت زده‌اند، صلاحیت تعیین مصالح کشور و سلب صلاحیت از افراد را ندارند / اینک حجت تمام شد   (۱ نظر)

پیش بینی هواشناسی کرمان از وضعیت جوی استان   (۱ نظر)

نتایج انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان کرمان اعلام شد   (۱ نظر)