کد خبر: ۴۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان در جمع فرمانداران و بخشداران استان کرمان گفت: فرمانداران نماد حاکمیت هستند و باید به همه گروه‌ها توجه و هماهنگ با سیاست‌های دولت عمل کنند.

استاندار کرمان در جمع فرمانداران و بخشداران استان کرمان گفت: فرمانداران نماد حاکمیت هستند و باید به همه گروه‌ها توجه و هماهنگ با سیاست‌های دولت عمل کنند.

علی زینی وند امروز 25 اسفند ماه در نشست پایان سال فرمانداران و بخشداران (حضوری و ویدئوکنفرانس) استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید ابراز امیدواری کرد به واسطه این تقارن، سالی پر خیر و برکت برای مردم ایران در حوزه‌‌های مختلف معیشتی، گشایش‌های اقتصادی، عزت و سربلندی ایران باشد.

به گزارش گفتار نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام اسلامی و در راس آنها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در فراز و فرودهای متعدد توانستند این انقلاب عظیم را مدیریت کنند و به پیش ببرند و برای همه دولتمردان نیز آرزوی توفیق داریم.

استاندار کرمان گفت: کرونا در سال‌های گذشته، کارها را احاطه کرد اما با همراهی مردم و حضور موثر دستگاه‌ها توانستیم استان را به خوبی مدیریت کنیم و در ادوار مختلف باری بر دوش دولت تحمیل نکردیم و اداره استان انجام شد.

زینی‌وند همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات اظهارداشت: یکی از بهترین انتخابات‌ها را در کشور برگزار کردیم و آن نقش حرفه‌ای و حاکمیتی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: هر اندازه مسئولان حاکمیتی در انتخابات قدرتمند، شفاف و مردمی عمل کنند، آثار آن تا سال‌ها باقی می‌ماند و تاکید جدی به فرمانداران داریم که ساز و کارها و زیرساخت انتخابات را در طول سال فراهم کنند.

استاندار کرمان افزود: مسئولان نماینده نظام جمهوری اسلامی هستند و نماینده گروه و جناح خاص نیستیم و لذا در فرمانداری و استانداری و بخشداری باید رفتارمان شباهت با راس دولت داشته باشد.

زینی‌وند با یادآوری بحران سیل در استان اظهارداشت: استان یک ماه درگیر سیل بی‌سابقه بود، از مدیریت آبرومندانه سیل در استان از فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران و دهیاران و رسانه‌ها قدردانی می‌کنیم.

  وی با اشاره به رویکردهای دولت، سرفصل‌های مهم کاری استان و فرمانداران گفت: اولین مسئله مسکن است که شعار محوری رئیس جمهور هم بوده، لذا سهم هر شهرستان از احداث مسکن در برنامه چهار ساله دولت استخراج می‌شود و فرمانداران باید جلسات شورای مسکن را منظم برگزار و زمینه را برای تحقق جهش مسکن فراهم آورند.

زینی‌وند بر بسیج دستگاه‌ها برای فراهم آوردن زمین، زیرساخت‌ها و غیره تاکید کرد و اظهارداشت: عملکرد فرمانداران در این مسئله مورد توجه است.

استاندار کرمان از برآوردها برای حجم بالای مسافران در تعطیلات نوروز 1401 خبر داد و گفت: مسائل ترافیکی، اقامتگاه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها توسط فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌ها و ادارات صورت گیرد تا ایام نوروز امسال با غافلیگیری مواجه نشویم.

زینی‌وند دومین اولویت فرمانداران را مسئله تنظیم بازار عنوان و به فرمانداران تاکید کرد تا با تشکیل منظم ستاد تنظیم بازار و گشت‌ها و بازرسی‌های مستمر، برای سال جدید و ذخیره کالاهای استراتژیک آمادگی کامل داشته باشند.

استاندار کرمان با اشاره به میزبانی پایلوت استان از ‌گروه‌های جهادی نیز گفت: این گروه‌ها به صورت ویژه در جنوب و شرق استان طی ایام نوروز حضور دارند و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نهایت حمایت و همکاری را در اسکان، خودرو و دیگر موارد با آنها داشته باشند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود

افزایش طول عمر با بالا و پایین رفتن از پله

سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب دستگیر شدند

اصل واگذاری شرکت ذغالسنگ به عنوان بخشی از بدهی‌های صندوق بازنشستگی فولاد کار علمی نبود / واگذاری شرکت ذغالسنگ مشکلات را بیشتر کرده است

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دستگیری قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

هواشناسی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خطر تکرار فاجعه‌ای مشابه بم در بافت‌های فرسوده کشور

آمار افزایشی مبتلایان به مالاریا در کشور

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)