کد خبر: ۵۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
ارسال به دوستان
ذخیره
حمایت دستگاه قضا در کرمان از واحدهای تولیدی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: گلایه برخی از واحدهای تولیدی این است که وضع یک سری قوانین مانع از فعالیت و سرمایه‌گذاری آنان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: گلایه برخی از واحدهای تولیدی این است که وضع یک سری قوانین مانع از فعالیت و سرمایه‌گذاری آنان می‌شود.

به گزارش گفتارنو به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی به همراه دادستان مرکز استان کرمان در بازدید از کارخانه تولید روغن نباتی گلناز در جمع هیات مدیره و کارکنان کارخانه روغن نباتی گلنازاظهارداشت: با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است دستگاه قضایی در سطح کشور و استان برنامه‌هایی را برای حمایت و تحقق شعار سال دارد و از سرمایه‌گذاری‌های مردم در بخش تولید حمایت خواهد کرد.

 وی گفت: سیستم قضایی استان کرمان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی دارد و تا حد امکان به رفع موانع تولید کمک خواهد کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با این مطلب که مردم ظرفیت بسیار خوبی در راستای مشارکت در تولید دارند، گفت: این موضوع آنچنان اهمیت دارد که موجب شده است تا مقام معظم رهبری از مردم درخواست کنند تا سرمایه خود را در زمینه جهش تولید و کارآفرینی به کار گیرند و در مقابل لازم است تا مسئولین زمینه مشارکت در سرمایه‌گذاری را تسهیل و فراهم کنند.

وی افزود: با توجه به شعار سال لازم است تا مسئولین و مردم در کنار یکدیگر به افزایش و جهش تولید کمک کنند و این موضوع  یکی از اولویت‌های دادگستری استان کرمان در سال پیش رو خواهد بود.

وی تصریح کرد: در سال‌های پیش ظرفیت تولید این کارخانه بسیار بیشتر از اکنون بوده است و طبق گزارشات در دهه ۹۰ سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن تولیدی داشته است اما بنا به مشکلاتی که برای این واحد تولیدی به وجود آمد، هم اکنون سالانه ۷۰ هزار تن تولید روغن دارد و امیدواریم که این کارخانه با کمک مسئولین بتواند در سال جاری بر مشکلات موجود فائق آید.

حمیدی اظهار داشت: از آنجایی که واحدهای تولیدی قدیمی‌تر دارای ابزارآلات و ماشین‌آلات قدیمی‌تر هستند نیاز به حمایت‌های مالی دولت دارند تا با دریافت تسهیلات بتوانند ماشین‌آلات کارخانه خود را به روز کنند و توان رقابت با رقبای جدید خود در بازار را داشته باشند.

  وی افزود: این کارخانه در سه شیفت کاری کار می‌کند و ۴۳۰ نفر مشغول به کار هستند و لازم است دولت تسهیلات مناسب در اختیار این کارخانه قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که لازم است صنایع داخل استان از همدیگر حمایت کنند افزود: بایستی برای رونق وضعیت اقتصادی استان، صنایع بزرگ در کرمان لوازم مصرفی خود را از داخل استان تهیه کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه مسئله اشتغال و تولید اهمیت بسیاری دارد گفت: امروز مسئله مهم کشور ما، مسئله اقتصادی است و برای رفع مشکلات اقتصادی باید توجه ویژه‌ای به واحدهای تولیدی در کشور انجام شود.

حمیدی ادامه داد: استان کرمان ظرفیت‌های تولیدی زیادی در بخش‌های صنعت، معادن و کشاورزی دارد و اگر از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و حتی کشور رفع خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه با وجود نیروی انسانی، امکانات و منابع بسیار در استان از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری مناسب نشده است.

عالی ترین مقام قضائی استان از حل مشکلات واحدهای تولیدی زیادی در سال گذشته در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی استان خبر داد و گفت: هر واحد تولیدی در استان که در راستای تولید خود با موانعی مواجهه باشد دادگستری استان این امادگی را دارد تا از آن واحد صنعتی حمایت‌های حقوقی و قضایی کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: هر مشکلی که واحدهای تولیدی در استان دارند دستگاه قضایی این آمادگی را دارد که با تمام تلاش مسائل را حل و فصل کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

قیمت طلا و سکه امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

میزبانی استان کرمان از 2 شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق(ع)

چاه‌های آب غیر مجاز و فاقد پروانه پلمب می‌شوند

قهرمانی زود هنگام مس کرمان در لیگ برتر هندبال

جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب‌ها با حضور به موقع اورژانس اجتماعی

اهدای عضو جوان 23 ساله رفسنجانی نجات بخش چند بیمار نیازمند عضو

تمام مناطق استان کرمان تحت تاثیر سامانه بارشی؛ هواشناسی نسبت به وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها هشدار داد

سینماهای کل کشور از عصر جمعه تعطیل می‌شوند

خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود

یک خانم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دو دیوار، نجات یافت

پربازدید ها

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی سه روز آینده

رئیس پلیس‌راه استان کرمان: هزار و 66 نفر در تصادفات سال گذشته جان خود را از دست دادند

اصل واگذاری شرکت ذغالسنگ به عنوان بخشی از بدهی‌های صندوق بازنشستگی فولاد کار علمی نبود / واگذاری شرکت ذغالسنگ مشکلات را بیشتر کرده است

انهدام باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان

هواشناسی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

تمام مناطق استان کرمان تحت تاثیر سامانه بارشی؛ هواشناسی نسبت به وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها هشدار داد

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

آمار افزایشی مبتلایان به مالاریا در کشور

خطر تکرار فاجعه‌ای مشابه بم در بافت‌های فرسوده کشور

رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی/هشدار به طبیعت‌گردها

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)